جزوه سیتی
برترین سایت جزوات درسی
جزوه سیتی
دانلود کتاب اثرمرکب از دارن هاردی + PDF

اثر مرکب یکی از بهترین کتاب های برای موفقیت و انگیزه هست. اگر شما هم اندازه کافی ندارید یا در حین تلاش کردن برای رسیدن به ارزوهایتان انرژی کم میاورید به شما توصیه میکنم که که حتما این کتاب را بخوانید.

به شدت عالی و تاثیر گذار هست

در ادامه میخوام قسمتی از کتاب جذاب اثرمرکب را براتون بذارم همچنین در اخر متن هم میتونید کل کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

چرا ثروتمندان خودساخته؟

دربارهی مجموعه کتاب هایی که با این عنوان کلی منتشر می شوند

حسین یاغچی/ ویراستار مجموعه

در سالها و دهه های اخیر، مقالات، تحقیقات و کتاب های بی شماری منتشر شده است با این موضوع که چه کنیم جامعه ای تراز اول در مقیاس جهانی داشته باشیم، برخی از آنها علاج این درد را در دموکراسی جسته اند و گروهی دیگر، پای تکنولوژی را وسط کشیده اند و تحول واقعی را از رهگذر فرهنگی دیده اند که تکنولوژی پدید می آورد. گروهی دیگر اما سراغ ریشه ها و سنت ها رفته اند و بازگشت به آن را برای رسیدن به جامعه ی تراز اول، تجویز کرده اند و اگر بخواهیم از تزها و تجویزهای ارائه شده برای این جامعهی در حال گذار سخن گوییم، مثنوی هفتادمن برای خودمان و شما ساخته ایم؛ اما آن چه مشخص است مغفول ماندن و در خوشبینانه ترین حالت، کمرنگ شدن موضوعی ست که یکی از بنیان های هر اجتماعی به شمار می رود. (دانلود کتاب اثر مرکب) در ایران ما، دهه ها و شاید قرن ها به دلیل شرایط تاریخی، جغرافیایی و گاه تحمیلی و خارجی، نگاه منطقی و خالی از حب و بغضی به مقولهی ثروتمندی و ثروت سازی وجود نداشته است و آنچه امروز به عنوان میراث این اندیشه های بومی برای ما به جا مانده است؛ فرهنگی ست به شدت ضد ثروت و ثروتمندی که حتا ثروتمندان اش هم خواسته و ناخواسته راه پوشش و ریا می روند و نتیجه ی زحمت خود را مخفی می کنند تا از هر جهت، اسباب طعن و انگ نشوند. حالا خلاف مسیر غالب طی شده در فرهنگ فکری این سرزمین، باید مشکل نرسیدن به جامعه ی تراز اول در روزگار امروز را در کمبود انسان هایی با صفت بارزهی «ثروتمندان خودساخته » جست که در نگاه اول، چون عنوان ثروتمند را  یدک می کشند، در بهترین حالت با کم توجهی مواجه می شوند و جدی گرفته نشدن.(دانلود کتاب اثر مرکب) اما ثروتمند خودساخته به خصوص در دوران امروز، واجد معنایی ست که صرفن قرار نیست انگیزنده ای برای عموم مردمان باشد تا کمی حال و توان بیشتری بیابند.(دانلود کتاب اثر مرکب) ثروتمند خودساخته یعنی آن که از خویش و توانایی های اش فراتر می رود و افق های جدیدی را در زندگی خود پدید می آورد و ناگفته پیداست که این فراتر رفتن و افق سازی، بر حال جامعه هم موثر است، ثروتمند خودساخته اسباب جاه و مکنت خود را در تعامل با اجتماع پیرامون اش و خدماتی که به آنها ارائه می کند به دست می آورد و چون فراتر از امروز خویش شود، لاجرم حال امروز اجتماع پیرامون اش را هم فراتر از آنی می کند که بدان دچار است. یک ثروتمند خودساخته یعنی یک تحول مثبت در اجتماع و چون این در هزاران هزار جمع شود، آن وقت، جامعهای تراز اول در مقیاس جهانی که هیچ، بس فراتر از مقیاس های امروز جهانی خواهیم داشت که می تواند چون الگویی از تحول بر مبنای خودساختگی و نیروی انسانی تربیت شده، به همگان عرضه شود؛ جامعه ای متشکل از توانمندان که هر تحول خود را به عنوان ایجاد فضا و خدمتی جدید برای همنوعان خویش می بینند و تحولاتی مانا و چندنسلی پدید می آورند.(دانلود کتاب اثر مرکب)

مطلب پیشنهادی:  دانلود رایگان 3 درس برای پولدار شدن به همراه pdf

مطلب پیشنهادی :   دانلود کتاب پدر پولدار، پدر بی پول + PDF

 

در جهان حاضر و در عصر انفجار ارتباطات و اطلاعات، قرار نیست که ثروتمند خودساخته برای رسیدن به کمال مادی خویش، دنبال اسرمایه های مشهود برود؛ همان ها که به عنوان ملک و املاک، قرنها اسباب و نشانه ی ثروتمندی بوده اند؛ و باز، قرار نیست که آمال خود را در به دست آوردن کارخانه هایی بجوید که تنها در صورتی موفق ترند که دود بیشتری را نصیب هوای اطراف خود کنند؛ همان کارخانه هایی که تا همین ۱۰-۲۰ سال اخیر از نشانه های عصر صنعتی و فراصنعتی بوده اند. در عصر امروز، آن چه اسباب رسیدن به مرتبت بالای مالی و ثروتمند شدن خودخواسته و خودساخته است، همان چیزی ست که با اساس این عصر، همگون است و آن، دانش و اطلاعات پویا و تحول آفرین است که فرمود: «هر که آگهتر بود، جان اش قوی ست». بر این اساس، در مجموعه ی ثروتمندان خودساخته قصد داریم این دانش را، یعنی دانش نوین ثروتمندی خودساخته را به ایرانیان عرضه کنیم و بهترین اندیشه های بومی و غیر بومی در این زمینه را در اختیارشان قرار دهیم تا گوهر تحول فردی و جمعی را بر مبنای به روز ترین اندیشه های حاضر، همراه سفر زندگی شان کنند و تحولی را پدید آورند که وقوع آن، دغدغه ی دهه ها و قرن های اندیشمندان این سرزمین بوده است.(دانلود کتاب اثر مرکب)

♦♦♦

از جهاتی، کتاب اثر مرکب» نوشته ی «دارن هاردی» را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتا چندباره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به احدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند.(دانلود کتاب اثر مرکب)

مطلب پیشنهادی:  دانلود رایگان کتاب ایین دوست یابی

می گویند «خشت اول چو نهد معمار، کجا تا ثریا می رود دیوار، کج» که متضاد آن از جنبه ی راستی و درستی هم صادق است و چون به خوبی درک شود، اهمیت لحظه لحظه ی عمر که به حق، هر ذره اش طلاست، دانسته می شود و همین، سرآغاز یک زندگی سراسر مثبت و موثر است.(دانلود کتاب اثر مرکب)

تا پیش از این در علم نوین کسب موفقیت، از نگاه به چشم اندازها و خلق اهداف فرداها و پس فرداها سخن به میان می آمد و ناخواسته، آن وقت غنیمت «اکنون» نادیده گرفته می شد و صرفن به کار نگارش همان فرداها و پس فرداها می آمد. فلسفه ی «اثر مرکب» از این ذهنیت ها فراتر می رود و به همین لحظه ی اکنون می پردازد و همین جا را تنها نقطه ی تحول می بیند و آن را فقط زمانی برای رویابینی نمی داند. برنامه ی تحولی که برای این «حال» ارائه می کند، بسیار شورانگیز است و به نوعی می توان آن را نقشه ی راه فلسفه ی اثر مرکب دانست این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: «زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.»(دانلود کتاب اثر مرکب)

درباره ی نویسنده (دانلود کتاب اثر مرکب)

دارن هاردی، ناشر و دبیر تحریریهی مجلهی موفقیت، روی همان صندلی نشسته است که پیش از این، اشخاصی مثل اوریسون سوئت ماردن، دبلیو کلمنت استون، ناپلئون هیل و اوجی ماندینو بر آن نشسته بودند. دارن، حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی ست. او در همین زمینه دو شبکه ی تلویزیونی را به نام های شبکه ی مردم (TPN) و شبکهی آموزش موفقیت (TSTN) راه اندازی کرده است و این شبکه ها بالغ بر هزاران برنامه ی تلویزیونی نمایش های زنده و محصولات را با همکاری بسیاری از خبره ترین کارشناسان جهان، تولید و پخش کرده اند. خود دارن، نتیجهی به کار بردن همان اصولی ست که خودش در اثر مرکب از آنها پرده برداری می کند. به عنوان یک کارآفرین، او در هجده سالگی درآمدی صد هزار دلاری داشت و در بیست و چهار سالگی به درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال رسید. در بیست و هفت سالگی مالک شرکتی با درآمد اسالانه ۵۰ میلیون دلار بود. او هزاران کارآفرین را راهنمایی کرده، به بسیاری از شرکتها و موسسه های بزرگ مشاوره داده و عضو هیات مدیره ی چندین شرکت مختلف و سازمانهای غیرانتفاعی متعدد است.(دانلود کتاب اثر مرکب)

مطلب پیشنهادی:  چجوری انگیزمو زیاد کنم؟ | بهترین راه های افزایش انگیزه

دارن، به عنوان ناشر و دبیر تحریریه ی مجلهی موفقیت، در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد که می تواند با کارشناسان پیشرو و برجسته در حوزه ی موفقیت و پیشرفت شخصی مصاحبه کند و بر این لیست بیفزایید بسیاری از برترین مدیران عامل، کارآفرینان تحول آفرین، ورزشکاران فوق ستاره، هنرمندان برجسته و قهرمانان المپیک که در این مصاحبه ها از رازهای موفقیت فوق العاده آنها پرده برمی دارد و آن را در اختیار عموم قرار میدهد. ادارن هر ماه خلاصی از بهترین اطلاعات و استراتژی های موجود در زمینه ی موفقیت را با اصول موفقیت امتحان شده توسط خودش ترکیب کرده و در صفحات مجلهی موفقیت، وبلاگ، توییتر، فیسبوک و همچنین در سمینارهای زنده مقابل مخاطبان و کارآفرینان سراسر کشور قرار میدهد. اشتیاق و علاقه ی شدید دارن به موفقیت و پیشرفت شخصی، هسته ی اصلی کسب و کار و فلسفه ی زندگی او را تشکیل می دهد. او خودش را متعهد می بیند که به دیگران در دست یابی به توانایی های بالقوه شان کمک کند تا زندگی غنی تر و کامل تری را تجربه کنند.(دانلود کتاب اثر مرکب)

دارن، سخنرانی محبوب و پرطرفدار است و به طور منظم در برنامه های رادیوی ملی و شبکه های مختلف تلویزیونی آمریکا حضور می یابد.

 ممنون از این که با من همراه بودید همین الان میتونید از لینک زیر کتاب اثر مرکب را دانلود کنید

 

48 قانون قدرت! 48 فرمول برای تسلط کامل بر اطرافیانتان! 48 راه برای رهبری گروه، جمع و زیر دستانتان! 48 قانون که رهبران واقعی و بزرگ جامعه به شما نمیگویند تا بر شما تسلط داشته باشند! رای اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.
تبلیغات
مشخصات کتاب
  • نام کتاب
    کتاب اثرمرکب از دارن هاردی
  • نویسنده
    جزوه سیتی
  • ویراستار
    jozvehcity
  • حجم
    28 مگابایت
لینک های دانلود
  • اشتراک گذاری
  • برچسب ها:
کامنت ها
  • Eric Jones
    6 فروردین 1401 | 04:24

    Hey, this is Eric and I ran across jozvehcity.ir a few minutes ago.

    Looks great… but now what?

    By that I mean, when someone like me finds your website – either through Search or just bouncing around – what happens next? Do you get a lot of leads from your site, or at least enough to make you happy?

    Honestly, most business websites fall a bit short when it comes to generating paying customers. Studies show that 70% of a site’s visitors disappear and are gone forever after just a moment.

    Here’s an idea…

    How about making it really EASY for every visitor who shows up to get a personal phone call you as soon as they hit your site…

    You can –

    Talk With Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It signals you the moment they let you know they’re interested – so that you can talk to that lead while they’re literally looking over your site.

    CLICK HERE https://jumboleadmagnet.com to try out a Live Demo with Talk With Web Visitor now to see exactly how it works.

    You’ll be amazed – the difference between contacting someone within 5 minutes versus a half-hour or more later could increase your results 100-fold.

    It gets even better… once you’ve captured their phone number, with our new SMS Text With Lead feature, you can automatically start a text (SMS) conversation.

    That way, even if you don’t close a deal right away, you can follow up with text messages for new offers, content links, even just “how you doing?” notes to build a relationship.

    Pretty sweet – AND effective.

    CLICK HERE https://jumboleadmagnet.com to discover what Talk With Web Visitor can do for your business.

    You could be converting up to 100X more leads today!

    Eric
    PS: Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling.
    You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting.
    CLICK HERE https://jumboleadmagnet.com to try Talk With Web Visitor now.

    If you’d like to unsubscribe click here http://jumboleadmagnet.com/unsubscribe.aspx?d=jozvehcity.ir

  • یگانه
    26 آبان 1401 | 08:47

    اثر مرکت یکی از بهترین کتابهاست ممنون از سایت خوبتون🙏🏻🌹

  • امیر رضا
    26 آبان 1401 | 16:22

    عالی
    بسیار انگیزشی

  • اکبر
    26 آبان 1401 | 17:57

    کتاب بسیار خوبیه.

  • Saba
    26 آبان 1401 | 18:00

    کتاب کاربردی و عالیی است❤❤

  • طیبه
    26 آبان 1401 | 18:01

    اثر مرکب یه کتاب فوق العاده 👌🏻👌🏻

  • آهو
    26 آبان 1401 | 18:11

    Mrc

  • نسرین
    26 آبان 1401 | 19:02

    خیلی خوب و کاربردی بود

  • امیررضا
    26 آبان 1401 | 19:15

    تشکر بابت زحمات سایت

  • امیر حسین
    26 آبان 1401 | 20:33

    niceeeee

  • جریده
    29 آبان 1401 | 05:41

    هر کسی تا سن ۱۴ سالگی باید ۱۰ بار بخونه

  • امیر
    29 آبان 1401 | 06:56

    کتاب جالبیه

  • maryam
    29 آبان 1401 | 07:05

    واقعا مرسی

  • حامد
    29 آبان 1401 | 07:42

    خیلی دوست دارم مطالعش کنم

  • نسیم
    29 آبان 1401 | 07:57

    برای چه رده سنی ایه؟

  • مهناز
    29 آبان 1401 | 08:12

    کتاب های دارن هاردی واقعا فوق العاده هستش

  • مبینا
    29 آبان 1401 | 09:01

    دارن هاردی فوق العاده ست

  • راضیه
    29 آبان 1401 | 09:11

    تو هر کاری اثر مرکب میتونه فوق العاده باشه🌹♥️

  • تینا
    29 آبان 1401 | 09:11

    کتاب زیبایی بود ممنون🌹

  • ژینوس
    29 آبان 1401 | 09:38

    هرچی بخونید بازم کمه👌

  • هانیه
    29 آبان 1401 | 10:21

    فوق العاده ترین کتاب که هیچ وقت از خوندنش سیر نمیشی ممنون از معرفی خوبتون 🌹

  • حسام
    29 آبان 1401 | 10:28

    جذاب و عالی👌

  • نیلی
    29 آبان 1401 | 10:28

    سلام، جالب بود

  • سمییرا
    29 آبان 1401 | 11:20

    چه کتاب خوبی بود ممنونم که رایگان قرار دادید داخل سایت

  • عباس جمالی
    29 آبان 1401 | 11:43

    دارن هاردی نوشته هاش عالیه✌🏻

  • ساغر
    29 آبان 1401 | 12:31

    این کتاب عالیه😍

  • نگار
    29 آبان 1401 | 12:33

    کتاب ها و مطالب انگیزشی که میزارید لطفا محدوده سنی مشخص کنید 🙏

  • Mmd
    29 آبان 1401 | 12:52

    عالی بود

  • Bahar
    29 آبان 1401 | 13:04

    💯💯💯❤️

  • نفس
    29 آبان 1401 | 13:13

    فمر نمیکنم کتاب به خوبی اثر مرمب وجود داشته باشه

  • سعیده
    29 آبان 1401 | 13:30

    خیلی کتاب خوبیه.
    ممنونم

  • فرشید
    29 آبان 1401 | 14:27

    کتاب خیلی خوبیه به خصوص که رایگانه👍

  • Salim
    29 آبان 1401 | 14:51

    پیشنهاد میکنم حتما بخونید این کتاب رو👌

  • مریم
    29 آبان 1401 | 15:24

    کتاب ارزشمندی هست
    ممنونم

  • faezeh
    29 آبان 1401 | 15:34

    چه تعداد پارت میش؟؟

  • سحر
    29 آبان 1401 | 16:33

    ممنونم عالی بود🙏👌

  • لیلی
    29 آبان 1401 | 16:47

    چ قدر دنبال لینک دانلود این کتاب بودم

  • نیلا
    29 آبان 1401 | 17:04

    این کتاب فوق العاده عالیه مرسی که گذاشتینش😍🙏

  • mozhii
    29 آبان 1401 | 17:07

    کتاب بسیار خوب و آموزنده ای بود از سایت خوبتون سپاسگزارم

  • محبوبه
    29 آبان 1401 | 17:26

    این کتاب کلا دیدتو عوض میکنه

  • فائزه
    29 آبان 1401 | 17:26

    این کتاب برا دانش آموزا هم خوبه؟!

  • ناصری
    29 آبان 1401 | 17:31

    ممنون از سایت خوبتون 🌻

  • زهرا
    29 آبان 1401 | 17:32

    کتاب برای چه سنی مناسبه،♥️

  • پویا فخاری
    29 آبان 1401 | 17:53

    خیلی عاالی بود 😍😘

  • وریا
    29 آبان 1401 | 18:32

    سلام و عرض ادب
    کتاب خیلی خوبی هست
    سپاس

  • Arezoo
    29 آبان 1401 | 18:57

    پست خوبی بود👌

  • امیر علی
    29 آبان 1401 | 19:09

    ممنون از سایت عالی و بی نظیر جزوه سیتی

  • ناهید
    29 آبان 1401 | 21:29

    فوق العاده کتاب جذابیت👌🏻

  • ونوس
    29 آبان 1401 | 22:05

    حتما بخونید👌🏻

  • امیر حسین
    30 آبان 1401 | 03:32

    کتاب عالی هست پیشنهاد میکنم برای تغییر بخونید

  • امیر علی
    30 آبان 1401 | 03:40

    عالی

  • فرحناز
    30 آبان 1401 | 08:00

    سلام مرسی از سایت خوبتون

  • 30na
    30 آبان 1401 | 08:49

    خیلی دوست داشتنیه

    • Mahsa
      1 آذر 1401 | 20:34

      تشکر خوب بود

  • محمود
    30 آبان 1401 | 10:12

    من این کتابو دانلود کردم برای همسرم تا بخونه برای رسیدن به خواسته هاش کم نیاره

  • maryam
    1 آذر 1401 | 16:00

    مناسب چه سنی است؟ من این کتاب رو نخوندم اما تعریفش رو خیلی شنیدم ممنون که رایگان گذاشتید

  • نفیسه
    1 آذر 1401 | 16:24

    واقعا آدم از خوندن این کتاب انرژی میگیره✨❤️

  • مبینا
    1 آذر 1401 | 16:24

    چقدر دنبال این کتاب بودم واقعا ممنون

  • یلدا
    1 آذر 1401 | 16:28

    عالی

  • مبینا
    1 آذر 1401 | 17:12

    سلام ممنون که کتابای غیر درسی هم میذارید

  • ریحانه
    1 آذر 1401 | 17:15

    این کتاب فوق العادس ممنون گذاشتین سایتتون عالیه😍🙏

  • ستایش نادری
    1 آذر 1401 | 17:23

    کتابش حرف نداره🤌🏻💖

  • ماهان
    1 آذر 1401 | 17:37

    کتاب قدرت و راز هم بزارید ممنون♥️

  • ساناز
    1 آذر 1401 | 17:37

    کتاب تاثیر گذاری بود ممنون🌹

  • رویا
    1 آذر 1401 | 17:53

    لطفا باز هم کتابای غیر درسی مثل همین کتاب بذارین خیلی خوب بود🙏😍

  • Sara
    1 آذر 1401 | 19:08

    پست عاالییی😍👌

  • زهرا
    1 آذر 1401 | 19:32

    کتاب رازم دارید؟

    • mrjozveh مدیر سایت
      12 آذر 1401 | 14:29

      سلام به زودی قرار خواهد گرفت

  • یاسمن
    1 آذر 1401 | 21:38

    کتاب خیلی جالبیه👍

  • امیر حسین
    1 آذر 1401 | 23:52

    بهترین هستید

  • نیما
    2 آذر 1401 | 02:26

    ممنونم که کتابای انگیزشی می گذارید🌺🥀🥀🥀

  • Darya
    2 آذر 1401 | 03:08

    ممنونم🌺🥀🥀🌹🌹

  • Baran
    2 آذر 1401 | 03:34

    جزوه ترجمه عربی هشتم دارید؟

  • maryam
    2 آذر 1401 | 04:02

    مناسب چه سنی است؟ من این کتاب رو نخوندم اما تعریفش رو خیلی شنیدم ممنون که رایگان گذاشتید

    • mrjozveh مدیر سایت
      9 آذر 1401 | 04:43

      برای تمامی افرادی که انگیزه کافی برای ادامه کار یا زندگی ندارن مناسب هست، حتما برای یکبار هم که شده این کتاب رو پیشنهاد میدم مطالعه بفرمایید

48 قانون قدرت! 48 فرمول برای تسلط کامل بر اطرافیانتان! 48 راه برای رهبری گروه، جمع و زیر دستانتان! 48 قانون که رهبران واقعی و بزرگ جامعه به شما نمیگویند تا بر شما تسلط داشته باشند! رای اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.
  • mrjozvehموجود هست، سرچ بفرمایید داخل سایت...
  • mrjozvehبله سرچ کنید داخل سایت موجود هست...
  • mrjozvehاگر از سایت حمایت بشه قطعا قرار میدیم...
  • mrjozvehبه زودی قرار میگیرد...
  • mrjozvehبنا به دلایلی لینک دانلود این فایل حذف شده است. به زودی با ویرایش جدید کتاب داخل...
  • mrjozvehسرچ کنید داخل سایت...
  • mrjozvehبه زودی قرار خواهد گرفت...
  • mrjozvehچشم به زودی قرار میگیرد...
  • mrjozvehعالیه، حتما استفاده کنید...
  • آشوبخیلی ابکی و مزخرف...
تبلیغات متنی
درباره سایت
این سایت توسط جمیعی از دانش اموزان برتر ایران به همراه دانشجویان برتر سراسر ایران (دانشگاه تهران، بهشتی، علامه و...) راه اندازی و مدیریت میشود. همچنین شما میتوانید از لینک زیر اقدام به سفارش طراحی سایت حرفه ایی و مناسب اعم از شخصی، رزومه ایی، شرکتی، فروشگاهی کنید. http://tehran-webtarrah.ir/
آمار سایت
  • 7908 نوشته
  • 2 محصول
  • 4957 کامنت
  • 1 کاربر
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " جزوه سیتی " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.